بیست و سومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث ۲۰۲۳)

بیست و سومین نمایشگاه ایران سلامت (ایران هلث) از تاریخ ۶ تا ۹ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد.
هلدینگ سلام با ترکیبی متفاوت از سال های گذشته با ایجاد غرفه در دو سالن مجزا توانمندی مجموعه های تحت پوشش خود را به نمایش گذاشت. غرفه هلدینگ سلام در سالن ۳۸ و ۳۸B نمایش توانمندی شرکت های آریاطب فیروز، خدمات درمانی رایحه سپهر سلام، شرکت های دارویی طاها و فنتام و شرکت مشاوره و مدیریت تماس روزهای پرکار و پرمراجعه ای را در طول ۴ روز نمایشگاه پشت سر گذاشت.
در طی برگزاری نمایشگاه طیف های مختلفی از مسئولین، فعالان بخش های دولتی و خصوصی سلامت و گروه های مختلف خارجی ضمن آشنایی با قابلیت های مختلف گروه سلام ، مذاکرات مفیدی با مسئولین هر بخش داشتند.
شرکت رایحه سپهر سلام بعنوان سرمایه گذار و مشارکت کننده در ایجاد، تجهیز و بهره برداری مراکز دیالیز در داخل و خارج کشور طی این چند روز مذاکرات سازنده ای با بسیاری از مسئولین کشوری از جمله استان های گیلان، یزد، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و نمایندگانی ازکشورهای اسپانیا، روسیه، افغانستان، عراق، عمان، پاکستان و سوریه انجام داد.
استفاده از ابزارها و مدیاهای مختلف برای اطلاع رسانی از جمله کاتالوگ، بروشور، رادیو نمایشگاه، پاور پوینت و تصاویر ثابت و ویدئویی و انتخاب فضای مناسب نقطه قوت برگزاری نمایشگاه امسال برای معرفی توانمندیها و دستاوردهای گروه سلام بود.

 



مجله پزشکی سلام
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید و بررسی توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است